MutuaTerrassa

MútuaTerrassa organitza una jornada de portes obertes per a futurs residents

Amb l'objectiu d'aproximar l'entitat i més concretament l'Hospital Universitari MútuaTerrassa als futurs residents, el Comitè de Docència ha organitzat -pel proper 18 de març- la primera jornada de portes obertes concebuda per donar a conèixer l'activitat assistencial, docent i investigadora als estudiants que contemplin realitzar la seva residència a l'HUMT.

En el transcurs de la jornada tots ells podran conèixer, de la mà de tutors i residents actuals, les nostres instal·lacions així com la dinàmica de treball del centre. Tanmateix, s'aprofitarà el marc de la jornada per posar en valor els més de 30 anys d'acreditació per formar a residents amb els que compta MútuaTerrassa i també per evidenciar la docència de grau i la formació especialitzada com a eix fonamental de l'activitat de l'entitat.

La conferència inaugural anirà a càrrec del Dr. Antoni Casagran, gerent de la Unitat Estratègica Assistencial i acte seguit intervindrà la Dra. Mónica Rodríguez, cap d'estudis i presidenta del Comitè de Docència. A continuació seran alguns representants dels residents actuals els que pronunciaran unes paraules i la jornada conclourà amb una visita guiada per les instal·lacions de les diferents unitats docents.

Per una millor organització, recomanem  fer inscripció prèvia per assistir a aquesta jornada en http://www.residentsmutuaterrassa.com/#!inicio/cfvo

Per a més informació: veure programa

Us esperem!

® MútuaTerrassa | Contacte